You must be logged in to post Login Register


Register? | Lost Your Password?

Search Forums:


 






Minimum search word length is 4 characters – Maximum search word length is 84 characters
Wildcard Usage:
*  matches any number of characters    %  matches exactly one character

proceduri farmacie

UserPost

1:08 pm
January 31, 2013


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Post edited 6:26 pm – February 4, 2013 by Simona


CF Constanta a emis (publicat pe site) inca 4 proceduri de lucru:

5:34 pm
February 22, 2011


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Post edited 4:51 pm – February 23, 2011 by Simona


Din arhiva PHARMAINFO cateva informatii utile in aceste zile: Draft Memoriu tehnic , Lista produselor 2-8 grade C, Lista produselor 8 -15 grade C.

Vom posta si modelul declaratiei necesare pentru renuntarea la activitatea de receptura precum si detalierea documentatiei aferente.

 

3:32 pm
February 22, 2011


Andrada

Member

posts 1222

"se reduce la maxim" RBPF-PL6, pc.2. Laugh

1:08 am
February 19, 2011


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Post edited 1:26 am – February 19, 2011 by Simona


Iata materialul informativ primit de la CFR: Proceduri profesionale (modele) precum si Legislatia aferenta. 

12:41 am
February 19, 2011


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Iata si Grila de Evaluare a farmaciilor necesara certificarii respectarii RBPF. Pana la vizita reprezentantilor CFR o autoevaluare este bine-venita.

3:03 pm
February 17, 2011


Andrada

Member

posts 1222

Si CF Dolj anunta convocarea farmacistilor sefi in acelasi scop:

 

<<DECIZIA NR. 1 /14.02.2011 
BIROULUI EXECUTIV al CONSILIULUI JUDETEAN AL 
COLEGIULUI FARMACISTILOR DOLJ 
DECIDE: 
  
Art. 1  Se convoaca sedinta cu FARMACISTII SEFI  in data de 18.02.2011 ora 11 in aula Spitalului nr.3 (contagiosi). 
Art. 2  Ordinea de zi a sedintei este urmatoarea: 
1. (1) instructiuni privind felul in care se va desfasura procesul de implementare , evaluare si certificare a farmaciilor privind indeplinirea REGULILOR DE BUNA  PRACTICA FARMACEUTICA (RBPF); pt. obtinerea Certificatului de evaluare necesar pt. incheierea contractelor cu CAS-DJ. 
(2) punera la dispozitia farmacistilor sefi in format electronic a volumului de proceduri si a grilei de evaluare , cu semnatura de primire  
2. la sedinta farmacistii sefi vor aduce completate, semnate si stampilate TABELUL 1 si TABELUL 2  
Art. 3   Farmacistii vor avea la ei stampila farmaciei. 
Art. 4     Prezenta far Prezenta farmacistului sef este  obligatorie>>

 

12:48 pm
February 17, 2011


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

CF Constanta

<<Vineri, 11 Februarie 2011 13:42

Va aducem la cunostinta ca in zilele de 16 si 17 februarie 2011, intre orele 13.00-14.00, la Universitatea "Ovidius" (Constanta, B-dul Mamaia Nr. 124, sediul vechi), in Aula Magna, va avea loc cursul de formare profesionala cu tema "REGULI DE BUNA PRACTICA FARMACEUTICA", sustinut de Farm. Prim. Vasile Rizea si Sef. lucr. Dr. Horatiu Miresan, creditat cu 10 ore EFC. Prezenta este obligatorie!

Acest curs este organizat pentru farmacistii sefi din judet, deoarece ei sunt responsabili cu implementarea normelor de buna practica farmaceutica in unitatile pe care le conduc, pentru a obtine Certificatul RBPF – document prevazut de Contractul Cadru pentru furnizare de medicamente cu si fara contributie personala pe 2011-2012.

Cursul costa 60 RON si fiecare farmacist va primi un CD continand Normele de Buna Practica Farmaceutica si toata legislatia din domeniu. Fiecare participant va fi insotit obligatoriu de o mapa ce va contine:

- dosar plic;
- copie Autorizatie de functionare a farmaciei;
- Lista cu personalul angajat (farmacisti): cu datele de identificare(C.I, CNP)si datele de contact (domiciliul,telefon mobil, adresa e-mail );
- Lista cu datele de contact ale farmaciei si programul de lucru;
- Cerere de evaluare a farmaciei in vederea obtinerii Certificatului RBPF.

Pentru restul farmacistilor, cursul se va desfasura separat, pe parcursul acestui an, deoarece 10 din cele 40 ore EFC necesare anual unui farmacist, vor fi in mod obligatoriu obtinute in urma acestui curs.

Pentru farmacistii sefi, cursul se va desfasura astfel:
 
- in prima zi – 16.02.2011, orele 13.00-14.00 – toti farmacistii sefi din unitatile ce incep cu litera "A" pana la "H" inclusiv;
- in a doua zi – 17.02.2011, orele 13.00-14.00 – toti farmacistii sefi din unitatile ce incep cu litera "I" pana la "Z" inclusiv.

Va asteptam!>>

10:13 am
February 14, 2011


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Daca nu este cuprinsa in setul de Proceduri propus de CFR (…) promit ca rezolvam fiindca este prima solicitare care denota un interes real si nu procedurare fiindca asa se "cere".

11:04 am
February 11, 2011


aeva

Guest


Buna,

As avea si eu nevoie de procedura de eliberare a stupefiantelor din farmacie. Ma poate ajuta cineva? Multumesc anticipat:)


 

6:07 pm
February 8, 2011


Andrada

Member

posts 1222

 CF Cluj:

<<(…)

 

1. Se adoptă Programul de
implementare a RBPF, în conformitate cu Decizia  nr. 2/2010 a Consiliului Naţional al Colegiului
Farmaciştilor din România.

 

2. Se numesc următorii formatori
pentru instruirea farmaciştilor şefi din farmaciile comunitare:

         ——————

 

Se numesc următorii evaluatori ai aplicării RBPF
la nivelul farmaciilor:

         ——————————

 

Cursurile de instruire pentru farmacişti se vor
derula pe toată perioada anului 2011.

Farmaciştii
şefi vor urma obligatoriu acest curs în perioada 10.02.2011- 17.02.2011.

 

Cursul este obligatoriu  şi este creditat cu 10 credite EFC.

 

Conform deciziei Colegiului Farmaciştilor
din România, validarea certificatului de membru în 2012  se va realiza pentru farmacişti, numai dacă
au cele 10 credite pentru instruirea în vederea aplicării a  RBPF.

 

Programul de desfăşurare a
cursurilor pentru farmaciştii şefi este următorul:

10.02.2011:  900-1100
; 1130 – 1330 ; 1400 -1600 ; 1630
– 1830;

11.02.2011:  900-1100
; 1130 – 1330 ; 1400 -1600 ;

14.02.2011:  900-1100
; 1130 – 1330 ; 1400 -1600 ; 1630
– 1830;

15.02.2011:  900-1100
; 1130 – 1330 ; 1400 -1600 ;

16.02.2011:  900-1100
; 1130 – 1330 ; 1400 -1600 ; 1630
– 1830;

17.02.2011:  900-1100
; 1130 – 1330 ; 1400 -1600 ;

 

Pentru cei care nu sunt
farmacişti şefi, cursurile se vor desfăşura începând cu 01.04.2011, iar taxa va
fi de 50 lei.

Cursurile vor avea loc la sediul Colegiului
Farmaciştilor – filiala Cluj.

Înscrierea se face telefonic la numărul
0264-595255 între orele 1000 – 1500.

 

În perioada 28.02.2011-
27.03.2011  se va desfăşura evaluarea
implementării de către farmaciştii şefi a RBPF în farmaciile pe care le conduc,
în vederea eliberării Certificatelor de aplicare a RBPF în practică, document
necesar la încheierea de contracte cu CJAS. Fiecare farmacie va primi vizita
echipei de evaluare ( 2 persoane ), iar evaluarea se va efectua în conformitate
cu grila de evaluare, aprobată la nivel naţional, pentru toate farmaciile din
România. La cursul de instruire vor fi prezentate şi discutate obiectivele
grilei.

În vederea bunei desfăşurări a
programului şi a evaluării, solicităm farmaciştilor şefi să ne transmită sau să
prezinte la Colegiul Farmaciştilor din România – filiala Cluj, cu ocazia
cursului
, următoarele documente:

-        
lista personalulului de specialitate care profesează în
farmacie;

-        
orarul farmaciei;

-        
o copie după Autorizaţia de funţionare valabilă;

-        
informare dacă farmacia prepară sau nu medicamente
magistrale şi oficinale.

 

Taxa pentru desfăşurarea cursului este de 150 lei/participant.

Aceasta cuprinde următoarele
cheltuieli:

-        
materialul pentru 
curs (pe suport de hârtie);

-        
CD cu legislaţia în vigoare;

-        
CD cu modele de proceduri și grila de evaluare (cei care
doresc volumul cu modele de proceduri pe suport de hârtie sunt rugaţi să anunţe
la înscrierea la curs);

-        
cheltuieli legate de transport şi salarizare a
persoanelor care susţin cursurile de instruire şi realizează evaluarea
farmaciilor;

-        
protocol cu ocazia cursului.>>

 

7:11 pm
January 31, 2011


Andrada

Member

posts 1222

Post edited 7:17 pm – January 31, 2011 by Andrada


<<Certificarea farmaciilor in privinta respectarii
 

Regulilor de Buna Practica Farmaceutica

Referitor la certificarea farmaciilor in privinta respectarii Regulilor de Buna Practica Farmaceutica ( RBPF), aducem la cunostinta farmacistilor urmatoarele :

 

Unul dintre documentele prevazute de Contractul-Cadru pentru furnizare de medicamente cu si fara contributie personala pe anii 2011-2012, este CERTIFICATUL RBPF, care atesta implementarea  si respectarea Regulilor de Buna Practica Farmaceutica in farmacii.

Acest certificat va fi eliberat de catre Colegiul Farmacistilor din Romania prin filialele judetene, dupa evaluarea farmaciilor de catre persoanele desemnate in acest sens.

Procesul de verificare si evaluare a respectarii RBPF se va desfasura in perioada 10 februarie 2011- 30 martie 2011, perioada

pana la sfarsitul careia  ( 31 martie -2011 ) toate farmaciile care respecta aceste reguli vor obtine  certificatul respectiv.

Certificatul RBPF va duce la imbunatatirea substantiala a calitatii actului farmaceutic in farmaciile din Romania.

Felul in care se va desfasura evaluarea si certificarea farmaciilor va fi comunicat tuturor colegiilor judetene si farmacistilor in

perioada 10-20- februarie 2011.Acest procedeu va fi afisat, de asemenea, pe site-ul CFR pentru ca toti farmacistii din Romania sa aiba  cunostinta despre conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca pentru obtinerea CERTIFICATULUI RBPF.

Despre termenul de 31-martie 2011 , ca termen limita pentru obtinerea Certificatului RBPF, a fost instiintata Casa

Nationala de Asigurari de Sanatate.

Biroul executiv al CFR

persoana de contact

Vicepresedinte Farm. Clara Popescu>>

9:57 pm
December 27, 2010


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Post edited 10:05 pm – December 27, 2010 by Simona


Colegiul Farmacistilor isi asuma rolul de implementator al… "procedurilor profesionale" la nivel national, la nivelul fiecarei farmacii! Deadline: 15.04.2011

 

<<  (…)In sensul celor de mai sus, in adunarea din data de 15.12.2010 s-a emis prezenta 

                 DECIZIE  A CONSILIULUI NATIONAL AL COLEGIULUI FARMACISTILOR DIN ROMANIA,

                                               DECIZIA NR.   2/2010

 

Se aproba planul de implementare, aplicare si certificare a punerii in practica a Regulilor de Buna Practica Farmaceutica,

dupa cum urmeaza:

Adoptarea la nivel national a Ghidului de Proceduri Profesionale la nivelul farmaciei. Termen: 20 ianuarie  2011.

 Adoptarea la nivel national a Grilei de Evaluare a implementarii procedurilor profesionale  la nivelul farmaciei. Termen : 20 ianuarie 2011.

 Acreditarea evaluatorilor  (farmacisti) judeteni, pentru evaluarea si certificarea farmaciilor, in privinta implementari Regulilor de Buna Practica Farmaceutica.Termen: 20 ianuarie 2011.

 Organizarea si desfasurarea cursurilor de pregatire pentru formatori si evaluatori judeteni.   Perioada:   21 ianuarie 2011-15 februarie 2011.

 Desfasurarea cursurilor  judetene  pentru farmacistii din farmaciile comunitare si de spital. Perioada: 16 februarie 2011- 30 martie 2011.

Evaluarea si certificarea farmaciilor din punct de vedere al implementarii RBPF. Perioada: 01 martie 2011- 15-aprilie 2011.

Cursurile pentru formatori se vor organiza la nivel national in perioada 21 ianuarie 2011-15 februarie 2011. Fiecare colegiu teritorial va desemna 1-2 reprezentanti (presedintele de colegiu si/sau  inca un farmacist ), care vor fi instruiti la nivel national, in vederea implementarii regulilor de buna practica in farmacii.

Acestia, la randul lor, vor instrui farmacistii din teritoriu, (perioada 16 februarie 2011-30 martie 2011) punand la dispozitia farmacistilor procedurile, care vor fi unice la nivel national. Vor  instrui si desemna evaluatorii  la nivel de judet, care vor verifica, pe baza de  grilă, aplicarea regulilor de buna practica in farmacii, prin implementarea si aplicarea in practica profesionala  a farmacistilor  a procedurilor respective  si vor emite Atestatele care vor certifica respectarea

acestora..Aceste atestate vor face parte din documentatia necesara pentru incheierea contractelor cu CJAS.

Atestatele vor fi unice si vor fi intocmite de catre C.F.R., cu serie si nr. pentru fiecare judet  in parte  si vor fi predate fiecarui colegiu judetean, pe baza de cerere, in functie de  nr.farmaciilor care vor incheia contract cu CJAS.

In cadrul programului de Educatie Farmaceutica Continua, din cele 40 de credite obligatorii pe an, 10 credite vor fi obligatorii pentru instruirea privind aplicarea procedurilor profesionale in farmacii.

Locatia si data la care se vor tine cursurile pentru formatori va vor fi anuntate  pana in data de 15 ianuarie

2011.(…)  >>

7:02 pm
August 31, 2010


ecoline

Member

posts 53

in sfarsit o veste buna Smile , multumim

4:44 pm
August 31, 2010


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Da, in curand ne veti putea comanda: proceduri, fise post, ROI, ROF. Vom personaliza solicitarile Dvs prin completarea unei Fise chestionar (pt a intelege cat mai fidel modul Dvs de organizare a activitatii: structura personal, program functionare, etc.). O zi… insorita! Smile

2:06 pm
August 26, 2010


Roxana

New Member

posts 1

Ar fi posibil sa ne ajutati cu modele si pentru celelalte proceduri? Receptionarea prod medicamentoase; retragerea prod neconforme; igienizare si curatare; eliberarea medicamentelor ?

Multumesc si o zi frumoasa!

1:52 pm
June 21, 2010


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

MS propune un Ordin referitor la aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si activitati conexe. Va atasam Proiectul cu punctele de interes marcate cu galben; de data aceasta Farmaciile sunt responsabilizate inclusiv referitor la preluarea de la populatie a medicamentelor expirate/degradate. Ca urmare, e posibil ca in scurt timp sa actualizam Procedura de distrugere.

11:45 am
June 18, 2010


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Post edited 11:49 am – June 18, 2010 by Simona


Fiindca am fost intrebati daca este legal sa distrugem medicamentele expirate 1 data/an, iata precizari suplimentare: da, termenul maxim de pastrare a deseurilor farmaceutice (ca si a celorlalte deseuri) este de 12 luni, orice zi peste cele 12 luni necesita Autorizatii speciale. De aceea in Procedura de distrugere ne-am luat masuri de precautie propunandu-va casari bianuale ramanand la latitudinea fiecarei farmacii sa decida frecventa casarilor, tinand cont de cheltuielile aferente (costurile percepute sunt, de regula, in stransa legatura cu numarul de colectari/punct de preluare precum si cu greutatea acestor deseuri): 1 data/an (atentie la cele 12 luni= termen maxim), 2x/an, trimestrial, lunar.

4:33 pm
June 16, 2010


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Post edited 4:37 pm – June 16, 2010 by Simona


Suplimentar, celor interesati: iata si Procedura de asigurare a conditiilor de depozitare ale medicamentelor (incluzand Tabele de urmarire lunara a temperaturii si umiditatii / incinte diferite ale farmaciei). O zi fructuoasa tuturor!

1:12 pm
June 11, 2010


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Post edited 1:14 pm – June 11, 2010 by Simona


Iata si promisiunea: un model de Procedura de casare si distrugere a medicamentelor expirate (altele decat cele cu regim special). O zi excelenta tuturor!

2:56 pm
June 10, 2010


Simona

Cluj-Napoca

Moderator

posts 726

Desigur, pana maine la ora 13:00 veti gasi aici un draft de Procedura casare medicamente.


About the Pharmainfo Forum

Forum Timezone: UTC 3

Most Users Ever Online: 87

Currently Online:
2 Guests

Currently Browsing this Topic:
1 Guest

Forum Stats:

Groups: 1
Forums: 1
Topics: 50
Posts: 677

Membership:

There are 471 Members
There have been 5 Guests

There is 1 Admin
There is 1 Moderator

Top Posters:

Andrada – 1222
ecoline – 53
alinuzaop – 9
maria – 8
criss80 – 6
alinac – 4

Recent New Members: cristi1910, UPASolutions, cris, Florentina, Danniela, M_Alina

Administrators: admin (10 Posts)

Moderators: Simona (726 Posts)